(၁) ငရဲ၊ တိရစၧာန္၊ ျပိတၱာ၊ အသူရကာယ္ဟူသည့္ အပါယ္ဘံုသားမ်ားသည္ သက္တမ္းမျမဲၾကပါ။ မိမိတုိ႔၏ကံမ်ားသာလွ်င္ သက္တမ္း အတုိင္းအတာ ျဖစ္ၾက၏။
(၂) ဇမၺဴဒီပါေတာင္ကြ်န္း လူတုိ႔တြင္လည္း သက္တမ္းမျမဲၾကပါ။ အေသခၤ်ယ်တမ္းမွသည္ ၁၀-ႏွစ္တမ္း၊ ၁၀-ႏွစ္တမ္းမွသည္ အသေခၤ်ယ်တမ္းဟူ၍ ဆုတ္ခ်ည္ တက္ခ်ည္ရွိ၏။
`ေရွ႕ခုႏွစ္ရာ၊ ေနာက္ငါးရာ၊ ေျမာက္မွာတစ္ေထာင္ျမဲ´ဟူေသာ စကားအရ အေရွ႕ကြ်န္းသားတုိ႔တြင္ သက္တမ္း ၇၀၀-ႏွစ္၊ အေနာက္ကြ်န္းသားတုိ႔တြင္ သက္တမ္း ၅၀၀-ႏွစ္၊ ေျမာက္ကြ်န္းသားတို႔တြင္ သက္တမ္း ၁၀၀၀-ႏွစ္ဟူ၍ တည္ျမဲၾကပါသည္။
(၃) ေအာက္စတုမဟာရာဇ္ နတ္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ ရုကၡစို၀္း၊ အာကာသစို၀္း၊ ဘုမၼစို၀္းနတ္တုိ႔သည္ လည္းေကာင္း၊ ဘုတ္၊ မွင္စာ၊ တေစၧ၊ သရဲ၊ အစိမ္းစသည့္ ဘုမၼသိတနတ္မ်ားသည္ လည္းေကာင္း သက္တမ္း မျမဲၾကပ ါ။
(၄) အထက္အထက္ေသာ နတ္မ်ားႏွင့္ ျဗဟၼာတုိ႔ကား သက္တမ္းျမဲၾက၏။
နတ္ဘံု - အထက္စတုမဟာရာဇ္
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ - ၅၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၉,၀၀၀,၀၀၀
နတ္ဘံု - တာ၀တိ ံသာ
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ - ၁၀၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၃၆,၀၀၀,၀၀၀
နတ္ဘံု - ယာမာ
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ - ၂၀၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၁၄၄,၀၀၀,၀၀၀
နတ္ဘံု - တုသိတာ
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ - ၄၀၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၅၇၆,၀၀၀,၀၀၀
နတ္ဘံု - နိမၼာနရတိ
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ - ၈၀၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၂၃၀၄,၀၀၀,၀၀၀
နတ္ဘံု - ပရနိမၼိတ၀သ၀တၱိ
ဆုိင္ရာနတ္ႏွစ္ -၁၆၀၀၀
လူတို႔ႏွစ္ - ၉၂၁၆,၀၀၀,၀၀၀
မွတ္ခ်က္။ ။ အထက္စတုမဟာရာဇ္နတ္တုိ႔၏ ၁-ရက္တာသည္ လူတုိ႔၏ ႏွစ္ ၅၀-ႏွင့္ ညီမွ်၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ စတုမဟာရာဇ္နတ္တုိ႔၏ ႏွစ္ ၅၀၀သည္ လူတို႔၏ ႏွစ္ ၉-သန္းႏွင့္ ညီမွ်၏။
တာ၀တိ ံသာနတ္တုိ႔၏ ၁-ရက္တာသည္ လူတုိ႔ွ၏ ႏွစ္ ၁၀၀ႏွင့္ ညီမွ်၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ တာ၀တိ ံသာနတ္တုိ႔၏ ႏွစ္ ၁၀၀၀သည္ လူတုိ႔၏ ႏွစ္ ၃၆-သန္းႏွင့္ ညီမွ်၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ တာ၀တိ ံသာနတ္သက္သည္ အထက္ စတုမဟာရာဇ္ နတ္သက္၏ ၄-ဆ ရွိ၏။
ယာမာနတ္တုိ႔၏ သက္တမ္းမွာ ႏွစ္ ၂၀၀၀ ရွိျပီး၊ ယာမာနတ္တုိ႔၏ ၁-ရက္တာသည္ လူတုိ႔၏ ႏွစ္ ၂၀၀ႏွင့္ တူညီ၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ယာမာနတ္သက္သည္ တာ၀တိ ံနတ္သက္၏ ၄-ဆႏွင့္ ညီ၏။
အထက္အထက္ေသာ နတ္သက္တုိ႔သည္လည္း အလားတူပင္ ၄-ဆစီ ျမင့္တက္သြားၾက၏။
ေဒါက္တာမင္းတင္မြန္ စတုတၳအၾကိမ္ထုတ္ေ၀ေသာ ဗုဒၶအဘိဓမၼတရားေတာ္ အႏွစ္ခ်ဳပ္ စာအုပ္မွ ျပန္လည္ထုတ္ႏုတ္ ေဖာ္ျပေပးသည္
ေအာင္ျမင့္ျမတ္
Friday, December 25, 2015
3:37 PM
MR: EDITOR

Myanmar Youths Technology Group
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.
Related Posts
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment