Friday, March 10, 2017

ျမန္မာမ်ိဳးတို႔ အသေရတိုးဖို႔



ေလာက္ကိုင္ၿမိဳ႕မွ လား႐ိႈးၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရိွလာသည့္ တိုက္ပြဲေရွာင္သူမ်ားအား လား႐ႈိးၿမိဳ႕ သီရိမဂၤလာ မန္ဆူရွမ္းေက်ာင္းမွတစ္ဆင့္ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ ေနရပ္အသီးသီးသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးေနသည္ကုိ မတ္ ၉ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ - ထြန္းေနလႈိင္)

ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ျမန္မာလူမ်ဳိး၊  ျမန္မာစာ၊ ျမန္မာစကားမွာ အသံုးမ်ားၿပီး လူအမ်ားလည္း လိုလားႏွစ္သက္တဲ့ ေ၀ါဟာရတစ္ခု ရွိပါတယ္။ ထိုအသံုးအႏႈန္းေ၀ါဟာရကို ၾကားရသူတစ္ေယာက္အတြက္ ရင္တြင္းပီတိျဖစ္ေစၿပီး ႐ုပ္ျပင္မွာလည္း ၾကည္ႏူးႏွစ္သက္တဲ့ လကၡဏာ ထင္ေပၚေစပါတယ္။ တစ္ေယာက္ေလာက္ကမ်ား မိမိကို၊ မိမိကမ်ား တစ္ပါးသူကို ထိုစကားလံုးေျပာလိုက္မယ္၊ ၾကားရမယ္ဆိုရင္ လြန္စြာႏွစ္ၿခိဳက္သေဘာက်ေလ့ ရွိပါတယ္။ ဟုတ္သည္ ျဖစ္ေစ၊ မဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ ထိုစကားလံုးေလး သက္ေရာက္ထိ႐ိုက္ခံရသူရဲ႕ မ်က္ႏွာမွာ အျပံဳးပန္းမ်ား ေ၀ဆာသြားတတ္ပါတယ္။

မ်က္ႏွာေလးက က်က္သေရရွိလိုက္တာ၊ အသံေလးက က်က္သေရမဂၤလာရွိလိုက္တာ၊ ၀တ္စားဆင္ယင္ထံုးဖြဲ႕ထားတာ က်က္သေရရွိလုိက္တာလို႔ ေျပာတတ္ၾကတဲ့ ျမန္မာလူမ်ဳိးေတြဟာ မဂၤလာရွိရွိေနခ်င္၊ စားခ်င္၊ ၀တ္ခ်င္၊ ျမင္ခ်င္ၾကပါတယ္။ ျမန္မာလူမ်ဳိးတိုင္းဟာ က်က္သေရမဂၤလာနဲ႔ ျပည့္စံုတဲ့ ေလာက၀န္းက်င္အရသာနဲ႔ ဘ၀ေတြကို ရယူပိုင္ဆိုင္ခ်င္ၾကပါတယ္။ မိမိကိုယ္တိုင္လည္း က်က္သေရမဂၤလာရွိရွိ ေနခ်င္ၾကၿပီးသူမ်ားရဲ႕ အသိအမွတ္ျပဳ ခ်ီးမြမ္းခံရျခင္းကိုလည္း လိုလားတပ္မက္ေလ့ သာယာေလ့ရွိပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ျမန္မာသာမဟုတ္ပါဘူး။ ကမၻာေလာကတစ္ခုလံုးမွာရွိတဲ့ သက္ရွိသက္မဲ့ အရာအားလံုး ၀န္းက်င္တစ္ခုလံုးမွာ က်က္သေရမဂၤလာအေပါင္းနဲ႔  ျပည့္၀တာေကာင္းသလို လူသားတုိ႔င္းလည္း လိုခ်င္ၾကမွာပါ။

ျမန္မာအဘိဓာန္စာအုပ္မွာ က်က္သေရဆိုတာ အသေရနဲ႔တူတယ္။ တင့္တယ္ျခင္း၊ မဂၤလာရွိျခင္း၊ တင့္တယ္ေသာအရာ၊ မဂၤလာရွိေသာအရာလုိ႔ ဆုိပါတယ္။ သီရိဆိုတာကလည္း တင့္တယ္ျခင္း၊ က်က္သေရရွိျခင္းကို ဆုိပါတယ္။ သီရိနဲ႔က်က္သေရဟာ အဓိပၸာယ္ ခ်င္းအတူတူျဖစ္တဲ့အတြက္ ဂုဏ္ကုိဂုဏ္ခ်င္းထပ္ၿပီး ပိုမိုျပည့္စံုေအာင္ ေပါင္းစပ္ေပးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အကယ္ဒမီတစ္ခုထက္စာရင္ ႏွစ္ခုသံုးခုရတာက ပိုၿပီး၀မ္းသာဂုဏ္ယူစရာ ျဖစ္တာမို႔ ထပ္ဆင့္အကယ္ဒမီ၊ အကယ္ဒမီမ်ားရွင္ဆိုတဲ့ ဂုဏ္ပုဒ္ကို အႏုပညာရွင္တုိင္း လိုခ်င္ၾကပါတယ္။ လူတိုင္းဟာ ေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ပတ္သက္လာရင္ ေလာဘရွိၾကပါတယ္။ ထပ္ကာထပ္ကာ လိုခ်င္ၾကပါတယ္။

ေလာကမွာ က်က္သေရအမ်ဳိးမ်ဳိးရွိပါတယ္။ ႐ုပ္ဆင္းအဂၤါ႐ူပါ႐ံုက်က္သေရ၊ အသံနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ သဒၵါစံုက်က္သေရ၊ ပညာဥစၥာ ဓနေအာင္ျမင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဂုဏ္က်က္သေရအမ်ဳိးမ်ဳိးမွာ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ က်က္သေရေတာ္ကေတာ့ အသာဆံုး အျမတ္ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ က်ား၊ ျခေသၤ့စတဲ့ ရန္သူကား အသက္လုေျပးေနရတဲ့ သမင္ဒရယ္စေသာ သတၱ၀ါေတြ အသံသာယာလြန္းလို႔ ေသေဘးကိုေမ့ၿပီး မိန္းေမာနားေထာင္ရတဲ့ စိတ္ငွက္မင္း အသံထက္လည္း ပိုမိုသာလြန္ေသာအသံ က်က္သေရပုိင္ဆုိင္ေတာ္မူသလုိ ၀င္ခါနီးေနမင္းႀကီး ထြက္ျပဴကာစ လျပည့္၀န္းတုိ႔ရဲ႕ က်က္သေရ ထက္လည္းသာလြန္၊ ရတနာအမ်ဳိးမ်ဳိးတို႔ ထိန္ထိန္ေတာက္ေသာ ေကာသလမင္းႀကီး စ်ာန္၀င္စားေနေသာ ရဟႏၲာမေထရ္ျမတ္တို႔ရဲ႕ က်က္သေရေတာ္တို႔ထက္လည္း ပိုမိုသာလြန္ေသာ က်က္သေရေတာ္ကို ျမတ္စြာဘုရားက ရရွိပိုင္ဆိုင္ေတာ္မူတာဟာ ဘ၀ေပါင္းမ်ားစြာ ျဖည့္က်င့္ခဲ့ေသာ ပါရမီနဲ႔ ကုသိုလ္ေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

စာေရးသူကို မင္းမ်က္ႏွာက က်က္သေရမရွိဘူး။ မင္း႐ုပ္သြင္က မတင့္တယ္ဘူး။ မင္းအသံၾကားရတာ မသာယာဘူး။ ငွက္ဆိုးထိုးသံလိုပဲ က်က္သေရမဂၤလာကို မရွိဘူးဆိုရင္ ခံခ်င္မွာမဟုတ္ ႏွစ္သက္လိုလားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီထက္ဆိုးတဲ့ ခံစားမႈ၊ မခံခ်င္မႈ ရွိပါေသးတယ္။ မင္းတို႔ျမန္မာေတြ။ အဲဒီလို ေ၀ဖန္ကဲ့ရဲ႕ ခံရတဲ့အခါ လက္ထိပ္နာသလို ခံစားရပါတယ္။ စာေရးသူတုိ႔ လူမ်ဳိးမ်ား ေနထိုင္ရာ အမိျမန္မာႏိုင္ငံကို ျပန္လွည့္ၾကည့္ စူးစမ္းေလ့လာၾကည့္မိပါတယ္။ သူတို႔ေတြဟာ တုိ႔ျမန္မာ၊ တို႔ႏိုင္ငံကို အသေရဖ်က္ေနတာလား၊ ဂုဏ္သိကၡာက်ဆင္းေအာင္ တမင္ရည္ရြယ္ၿပီး လုပ္ၾကံေျပာဆိုတာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ သူတို႔ေတြေျပာေလာက္ေအာင္၊ အေျပာခံအေ၀ဖန္ခံရ ေလာက္ေအာင္တို႔ ျမန္မာေတြရဲ႕ ဥပဓိ႐ုပ္သြင္နဲ႔ စိတ္အစဥ္ေတြ ဆိုးရြားေနသေလား။ တကယ္လား၊ ညာတာလား၊ လုပ္ၾကံဖန္တီးတာလား။

အမိျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ႀကီးဟာ အရင္တုန္းက အစိမ္းေရာင္ဥပဓိ႐ုပ္ (Green Land) ရွိခဲ့ပါတယ္။ အခုေတာ့ အစိမ္းေရာင္ဥပဓိ႐ုပ္က ေဖ်ာ့ေတာ့ေတာ့ ျဖစ္လာတယ္။ စိမ္းလန္းစိုျပည္ၿပီး သာယာ႐ႈေမာဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ႐ုပ္သြင္႐ႈခင္းေတြ အားေလ်ာ့လာတယ္။ ပူျပင္းေျခာက္ေသြ႕ၿပီး ႐ႈေမာစရာေတြအစား ရင္ေမာစရာ ျမင္ကြင္းေတြေပၚလာတယ္။ ရာသီ၀န္းက်င္ အပူဒဏ္ေၾကာင့္ ျမန္မာတို႔အသား အေရလည္း ေျခာက္ေသြ႕ညႇိဳးမွိန္လာတယ္။ အေရာင္ေတြေျပာင္းလာတယ္။ အသားအေရ တင္လားဆိုေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး၊ ပူေလာင္ဆူပြက္လာတဲ့ ေသြးေတြေၾကာင့္ ျမန္မာတို႔ရဲ႕စိတ္ အေတြး၊ စိတ္အၾကံ၊ စိတ္အျမင္ေတြဟာ ၾကည္လင္ရွင္းပေအးျမ မလာေတာ့ဘူး။ ႏုပ်ဳိလန္းဆန္း ႐ႈခ်င္စဖြယ္အသြင္ေတြ ေမွးမွိန္လာတယ္။

ပစၥကၡ ျမန္မာမွာ မဂၤလာမရွိ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္မေကာင္းတဲ့ အသံေတြၾကားေနရတယ္။ ကယ္ပါ၊ ကူညီပါ၊ ကိုယ္ခ်င္းစာပါ၊ သနားပါဆိုတဲ့ အသံေတြၾကားေနရတယ္။ မခ်ိမဆံ့ေ၀ဒနာခံစားေနရတဲ့ ဒုကၡသည္ေတြကို  ျမင္ေနရတယ္။ ႏိုင္ငံေရးဒုကၡ၊ စီးပြားေရးဒုကၡ၊ ပညာေရးဒုကၡ၊ လူမႈေရးဒုကၡေတြ မ်ားျပားလာတယ္။ ညီအစ္ကိုမသိတသိ အခ်ိန္လိုမ်ဳိး လူလံုးမကြဲရန္သူ မိတ္ေဆြမေသခ်ာ၊ သံသယအစဲြနဲ႔ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈ၊ စိတ္ႏွလံုး တုံးတုံးခ်ႏိုင္မႈကလည္း အားနည္းလွတဲ့ အေျခအေနကို ေရာက္ေနတယ္။

ကိုယ့္အိမ္အတြင္းေရးမွာ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး၊ ပညာေရး၊ ညီညြတ္ေရး၊ ခ်စ္ၾကည္ေရးေတြ ပ်က္ျပားယိုယြင္းတဲ့အတြက္ ပတ္၀န္းက်င္က အထင္အျမင္ေသးတာ၊ ေ၀ဖန္ကဲ့ရဲ႕ ျပစ္တင္တာ၊ ဂုဏ္သိကၡာက်ဆင္းေအာင္ လုပ္ၾကံဖန္တီးေျပာဆိုတာ၊ ဘ၀အေျခအေန ယိုယြင္းေအာင္ စိတ္အၾကံႀကီးတာေတြနဲ႔  ရင္ဆိုင္ရတဲ့  အိမ္တစ္အိမ္လိုမ်ဳိး အမိျမန္မာမ်ား ရင္ဆိုင္ေတြ႕ၾကံဳေနရတဲ့အတြက္ အမိျမန္မာမွာလည္း စိတ္ေထာင္းကိုယ္ေၾက ျဖစ္လာရပါတယ္။

ေလာကနီတိမွာ ‘အသုခႆ ကုေတာပုညံ’ ခ်မ္းသာမရွိေသာသူအား ေကာင္းမႈအဘယ္မွာ ျပဳႏုိင္အံ့နည္းလို႔ပါ ပါတယ္။ ခ်မ္းသာနဲ႔ ေကာင္းမႈမဂၤလာ၊ ဆင္းရဲနဲ႔ မေကာင္းမႈေ၀ဒနာတို႔ဟာ ဆက္စပ္ပတ္သက္ ေနတတ္ပါတယ္။ အမွီသဟဲျပဳပါတယ္။ ေလာကတြင္ ေၾကာက္လန္႔ဖြယ္၊ မႏွစ္သက္ဖြယ္ေသာ ေဘးဆိုးဒုကၡေတြရွိပါတယ္။ လူေတြကို စိတ္ဆင္းရဲ ကိုယ္ဆင္းရဲ ျဖစ္ေစပါတယ္။ အဲဒီေဘးဆိုးေတြမွာ ပရာႏု၀ါဒေဘး (သူတစ္ပါးကို စြပ္စြဲျခင္း)၊ ဒ႑ေဘး (အျပစ္ဒဏ္ခံရျခင္း) ၊ ဒုဂၢတိေဘး (ဆင္းရဲႏံုခ်ာသည့္ ဘ၀က်ေရာက္ျခင္း)၊ အတၱာႏု၀ါဒေဘး (မိမိကိုယ္ကိုယ္ စြပ္စြဲျပစ္တင္ျခင္း) တို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ထိုေဘးဆိုးတို႔ အနည္းအမ်ားဟာ ျမန္မာတို႔ကို က်ေရာက္ႏွိပ္စက္ေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ျမန္မာတို႔မွာ ပီတိေသာ မနႆမျဖစ္ႏိုင္၊ စိတ္ဆင္းရဲ ကိုယ္ဆင္းရဲ ျဖစ္ရတာေၾကာင့္ ေလာကီေကာင္းက်ဳိး၊ တမလြန္ ေကာင္းက်ဳိးေတြကို အျပည့္အ၀မရႏိုင္၊ မစုေဆာင္းႏိုင္ ျဖစ္ေနတာေတြ႕ရပါတယ္။ ေလာကနီတိရဲ႕အဆိုနဲ႔ ညီညြတ္ေနပါတယ္။

အမိျမန္မာႏိုင္ငံႀကီး ခ်မ္းသာစီးပြားတိုးတက္ၿပီး ၿငိမ္းခ်မ္းသာယာရွိမယ္ဆိုရင္ သူမရဲ႕ ႐ုပ္ဆင္းသြင္ျပင္လကၡဏာေတြ ၾကည္လင္ရႊင္ပ်က်က္သေရ မဂၤလာတိုးပြားလာမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အမိျမန္မာမွာရွိတဲ့ သားသမီးနဲ႔တူေသာ ျပည္သူေတြအားလုံးဟာ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္၊ တစ္မိသားစုနဲ႔ တစ္မိသားစု၊ တစ္အိမ္နဲ႔ တစ္အိမ္ ခ်စ္ခင္ၾကင္နာစြာရွိၾကမယ္၊ နားလည္မႈရွိမယ္၊ ကူညီ႐ိုင္းပင္းၾကမယ္၊ က်န္းမာရႊင္လန္း စီးပြားေရးတိုးၾကမယ္ဆိုရင္ မိခင္ျမန္မာလည္း ပီတိေ၀ျဖာ ၀မ္းသာျခင္းျဖစ္မိမွာပါ၊ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ နားလည္မႈလြဲ၊ ယုံၾကည္မႈကြဲ၊ ရန္လိုတကဲကဲ ျဖစ္ေနၾကမယ္၊ မတည့္အတူေနၾကမည္ဆိုရင္ ႐ူပါ႐ုံ၊ သဒၶါ႐ုံစတဲ့ က်က္သေရမဂၤလာေတြလည္း ညိႇဳးႏြမ္းေနမွာပါ။

ေလာကမွာ ေကာင္းတာ၊ ဆိုးတာ၊ မွန္တာမွားတာကို ခြဲျခားသိျမင္ လုပ္ေဆာင္တတ္ဖို႔ သိသူျမင္သူ တတ္သူေတြက လမ္းၫႊန္ဆုံးမ ျပဳၾကရပါတယ္။ က်န္သူမ်ားက ေကာင္းက်ဳိးလိုလားသူမ်ားက လိုက္နာသင္ယူၾကရပါတယ္။ ထိုသို႔ ဆုံးမလမ္းၫႊန္ျပသတာကိုနာယူ၊ သင္ယူ၊ ျပင္သူ၊ လိုက္နာသူေတြမ်ားလာမွ သာေလာကမွာ မေကာင္းမႈ ေကာင္းမႈ၊ မွန္မႈ မွားမႈ၊ အက်ဳိးအျပစ္ကို ခြဲျခားသိျမင္ႏိုင္သူ တိုးပြားလာမယ္။ အကုသိုလ္ကိုေရွာင္ ကုသိုလ္ကိုေဆာင္သူမ်ားလာမယ္။ ကုသိုလ္အလုပ္ေတြ မ်ားလာမွ အကုသိုလ္တရားေတြ ေလ်ာ့က်ပေပ်ာက္သြားၿပီး ကုသိုလ္ခ်မ္းသာေတြ လက္ငင္းအက်ဳိးေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေလာကမွာ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရန္ ခက္ခဲတဲ့အေၾကာင္းတရားေတြက ျမန္မာတို႔ ႀကီးပြားတိုးတက္ေရးမွာ အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစပါတယ္။ မိခင္ျမန္မာအတြက္ စိတ္မေကာင္းစရာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ တခ်ဳိ႕က အမွန္ျပင္ အမွားျပင္ဖို႔ ေခါင္းမာေနၾက၊ ဆိုဆုံးမရခက္ေန ၾကတဲ့အတြက္ ေသာကမ်ားစရာ ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဆိုဆုံးမနာယူဖို႔ ခက္ခဲတဲ့ လူေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စာေပမွာရွိတာက (၁) အလိုဆိုးရွိသူ၊ (၂) မိမိကိုယ္ကိုယ္ ျမႇင့္တင္ၿပီး သူတစ္ပါးကို ႐ႈတ္ခ်တတ္သူ၊ (၃) အမ်က္ထြက္ အမ်က္ႀကီးသူ၊ (၄) ရန္ၿငိဳးဖြဲ႕တတ္သူ၊ (၅) အစြဲ အလမ္းႀကီးတတ္သူ၊ (၆) အမ်က္ေဒါသႏွင့္ ဆက္စပ္ေျပာတတ္သူ၊ (၇) သူတစ္ပါးက ေမးလွ်င္ ဆန္႔က်င္ဘက္စကားဆိုတတ္သူ၊ (၉) သူတစ္ပါးကို ႀကိမ္းေမာင္းတတ္သူ၊ (၁၀) သူ တစ္ပါးက ေမးျမန္းေသာ္ လႊဲဖယ္တတ္သူ၊ ဂုဏ္တုဂုဏ္ၿပိဳင္လုပ္တတ္သူ၊ (၁၃) မနာလို ၀န္တိုတတ္သူ၊ (၁၄) စဥ္းလဲတတ္သူ၊ လွည့္ပတ္တတ္သူ၊ (၁၅) ခက္ထန္ေမာက္မာသူ၊ (၁၆) မိမိအယူကို စြဲလမ္းၿပီး စြန္႔လႊတ္ႏိုင္ခဲသူတို႔ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ ထိုသူေတြမ်ားျပားေနရင္ ကုသုိလ္ေကာင္းမႈ အက်ဳိးထက္ မေကာင္းမႈ အကုသိုလ္ဆိုးက်ဳိးက စိုးမိုးအႏိုင္ရေနဦးမယ္လို႔ မွတ္သားရပါတယ္။

ကုသိုလ္ကံ အက်ဳိးေပးေကာင္းေအာင္ ဆိုဆုံးမလြယ္ကူ၊ သင္ယူ၊ နာယူ၊ ျပဳျပင္တတ္သူေတြ ျဖစ္ဖို႔လိုပါတယ္။ အသိ၊ သတိဆင္ျခင္တုံတရား ရွိသူတို႔အဖို႔ ျပင္လို႔မရႏုိင္ေသာ အမွားဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွမရွိႏိုင္ဘူး။ ထိုအမွားမ်ဳိးကို အသိဥာဏ္နည္းပါးသူေတြပဲ က်ဴးလြန္ၾကတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ရွင္မဟာရ႒သာရ ဆုံးမစာလိုမ်ဳိးကို ႏွလုံးသြင္းဆင္ျခင္ၾကဖို႔ အေရးႀကီးပါတယ္။ ‘ေသတူရွင္ဖက္၊ ေဆာင္ရြက္မကင္း အခ်င္းခ်င္းတြင္၊ အခင္းႀကီးငယ္၊ ရွိခါ၀ယ္လည္း၊ မဖယ္မေသြ၊ ညီညာကုန္း၍၊ ႐ုန္းၾကေလ’ ဆိုတဲ့ အတိုင္းျမန္မာတို႔ က်င့္ၾကံေနထိုင္ႏိုင္ၾကဖို႔ လုိပါတယ္။ ‘ဟုတ္ေသာအၾကံ၊ မွန္ေသာအက်င့္၊ သင့္ေသာအယူ၊ ျဖဴေသာႏွလုံး၊ သူေတာ္ထုံးကို၊ စြဲသုံးေသာ ေထြမွန္လွေစ’ ဆိုတဲ့ အတုိင္းေလ့က်င့္ပ်ဳိးေထာင္ လိုက္နာၾကမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ျမန္မာမ်ဳိးတို႔မွာ အေသေရတိုးလာမွာ အေသအခ်ာပါ။

Writer: 

သန္းထိုက္ (သာေကတ)



ေအာင္ျမင့္ျမတ္(Myanmar Youths)

ကြ်န္ေတာ္တင္သမွ်ပို႕စ္ေတြကို သင့္Android ဖုန္းထဲကေန အလြယ္တကူ ေစာင့္ေမွ်ာ္ဖတ္ရႈခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ျမန္မာလူငယ္သတင္းစံု မိုဘိုင္းAPK ေလးကို    ဒီေနရာကိုႏွိပ္ ျပီး ဖုန္းမွာထည့္သြင္းဖတ္ရႈနိုင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။



မိဘမဲ႕ေဂဟာမ်ား၊ပရဟိတစာသင္ေက်ာင္းမ်ားကို လွဴဒါန္း ေပးရန္အတြက္ ျမန္မာလူငယ္ပရဟိတ အသင္း ကို လွဴဒါန္းလိုပါက ဖုန္းနံပါတ္ 09256480246 သို႕ဆက္သြယ္လွဴဒါန္းနိုင္ပါသည္ခင္ဗ်ာ။


Myanmar Youths Technology Group

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ Myanmar Youths